Nuffnang Ads

Sunday 21 July 2013

Fotografi: Mr. Smiley

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hai~ hai~ [lambai tangan dengan penuh semangatnya]

Hehe...

Erm~ erm~ tak tahu nak taip apa, tapi nak taip juga. Hoho~~

Beberapa hari yang lepas, saya terserempak dengan Mr. Smiley. Eh, Mr. Smiley? Siapa tu? Hehe... saya jumpa Mr. Smiley ini di dalam almari. Eh?? Hahaha... Mr. Smiley ini sebenarnya ialah hadiah pemberian daripada seseorang. Seseorang itu err seseorang itu... alamak, lupa pula siapa yang bagi! Hoho~ nah... apa yang penting saya sangat suka Mr. Smiley ini. Terima kasih kepada siapa yang bagi tu. [Walaupun dah lupa siapa yang bagi... hoho]

Selepas terserempak dengan Mr.Smiley ini, [tengah kemas bilik sebenarnya... haha] saya mengambil keputusan untuk mengambil dia sebagai model saya. Jyeah! Senyuman Mr. Smiley ini, tak pasal-pasal je berjaya membuatkan saya tersenyum juga. Hee... seronok tangkap gambar Mr. Smiley ini.

So... here he is~

[Hati I: Kyaa~ Mr.Smiley!]

[Hati II: Dush... dush... diam arr! Jangan overreacting sangat!]

[Hati I: Owwie~ sakit. Sob... sob...]

Ehem... ehem... guys~ jangan bergaduh okay. Ada pembaca yang nak tengok fotografi bukannya nak tengok kamu bergaduh.

[Pembaca: (--_--)"]

Erm...hehe, maaf~ maaf~ okay here he is... Mr. Smiley! Yay~~


[Mr. Smiley I]

Hati I: Mr. Smiley nampak elegant~ hoho...

Hati II: Elegant? (angkat kening)

[Mr. Smiley II]

Hati I: (diam tak terkata)

Hati II: Hoi, asal tak komen yang ini?

Hati I: Terkena panahan senyuman dia~

Hati II: (bebel sendirian)

[Mr. Smiley III]

Hati I: Woah~ Mr. Smiley dengan Mr.Transformer! Woah~ Woah~

Hati II: Ermm... yang ini nampak cool juga.

Hati I: Ehh?

Hati II: (blushing)

Hati I: Hehe... dah jatuh hati pada Mr. Smiley jugalah tu~

Hati II: Mana ada~ aku suka Mr. Transformer tu je!

Hati I: Ehh??

[Mr. Smiley IV]

Hati I: No~~ Mr. Smiley dengan Miss Teddy! Sob sob...

Hati II: Diam arr! (ketuk Hati I)

[Mr. Smiley V]

Hati I: Wah, Mr. Smiley dengan Mr.Cube! Handsome~ hehe (>.<)

Hati II: (bisik sendirian) Mr. Cube lagi handsome...

Hati I: (dengar apa Hati II cakap tapi buat-buat tak dengar)

[Mr. Smiley VI]

Hati I: Kyaa~ Mr. Smiley nampak cool bila dengar MP3. Hehe...

Hati II: (rolling eyes)

[Mr. Smiley VII]

Hati I: Lucky!

Hati II: (-_-)"

[Mr. Smiley VIII]

Hati I: Err... Mr. Smiley? Siapa tu?

Mr. Smiley: Oh, ini~ adik Cik Nira Karmila. Hehe... dia khusyuk sangat main game sampai tak sedar dia pun menjadi model seperti saya.

Hati I: Waa~ Mr. Smiley balas cakap saya! Waa~ waa~ 

Hati II: Behave yourself, please! (Ketuk Hati I sekali lagi)

Mr. Smiley: Pfft... (senyum)

Hati I: Kyaa~ Mr. Smiley senyum!

Hati II: Diam arr! (kali ini belasah Hati I dengan lebih teruk lagi)


-THE END-
Capture by Nira Karmila. :)


15 comments:

  1. Hehe.. dengan smiley pun boleh jadi cerita.. kreatif betul nira ni.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee..penangan sebab dah lama tak update entry. Huu~~

      Delete
  2. hak3.comelnye. saya baca entri buat saya rasa awak punye buah fikiran penuh dengan idea2 fantasi.. weee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comel kan?
      Hehe...saya suka benda-benda comel.
      Aww~ terima kasih.
      Saya cuba membanyakkan lagi idea fantasi ni dalam kotak fikiran ni.
      Ahahaha~:D

      Delete
  3. dulu ayu ada mr smiley mcm ni. tp mana ntah da hilang. ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..biasalah tu ayu.
      Inipun nira terjumpa je bila tengah kemas-kemas almari buku.

      Delete
  4. Hehe, kat rumah, Tetot la Mr. Smiley, apahal dia asyik senyum je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..itulah pasal.
      Mr.Smiley ini tak habis-habis senyum je kerja dia.
      Habis Hati I dah jatuh hati kepada dia.

      Delete
  5. hai.. salam kenal,
    follower no.222
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    ReplyDelete